Christy Wilson Beam: Zázraky z neba (recenzia)

zazraky z neba

Kniha Zázraky z neba ma očarila už na prvý pohľad svojim obalom. Viem, že sa nemá podľa toho súdiť, no pri tejto som neodolala. Je úžasná nielen zvonka, ale aj zvnútra a to posolstvom, ktoré chce autorka svojim čitateľom odovzdať. Čo bolo ešte lepšie a pre mňa malo veľkú výpovednú hodnotu, bol fakt, že knihu napísala samotná matka dieťaťa. Dostala ma jej odvaha podeliť sa so svojím príbehom a vydať svedectvo o Božej láske a dobrote.

Hneď na začiatku upozorňujem, že čítanie tejto knihy sa mi stalo doslova návykovým. Bola som vtiahnutá do príbehu a so zatajeným dychom som čakala, čo sa bude diať ďalej. Je pravda, že mám rada knihy, ktoré sa zakladajú na skutočných príbehoch a možno aj preto sa Zázraky z neba u mňa nadlho zapíšu na výnimočné miesto.  A už teraz sa teším na film. Ale pekne po poriadku….

Kniha sprostredkúva podmanivé posolstvo o milujúcej a súdržnej rodine. Napriek problémom a komplikáciám, ktoré ich postihli, má odvahu zároveň svedčiť aj o úžasnej Božej láske. Spočiatku to tak nemuselo takto pôsobiť a čitateľ mohol nadobudnúť dojem, že Boh na rodinu zanevrel a trestá ich utrpením. No nebolo to tak. Boh koná vo svojom čase a spôsobom, ktorý si ani nevieme predstaviť.

Veľkým hrdinom a bojovníkom sa pre mňa osobne stali dve osoby. Jednou z nich je malá dcérka, ktorá veľmi statočne znášala všetky liečebné procedúry, dlhé pobyty v nemocniciach a najmä veľkú odvahu, keď uviazla na mieste, kde by to nik nečakal. Druhou veľkou hrdinkou je pre mňa matka, ktorá musela pozerať na svoje trpiace dieťa a bojovať s bezmocnosťou. No Boh mal plán aj pre jej život a to nie hocijaký.

Reakcie na jej vyrozprávaný príbeh vzbudzujú hlboké emócie: miestami zatajujete dych, inokedy zasa plačete spolu s matkou a niekedy sa smejete spolu s rodinou. Je to príbeh jednej veľkej lásky a spolupatričnosti medzi ľuďmi, ktorí poznajú slovo pomoc a vedia ho aplikovať do praxe. Najmä je to o veľkej Božej sile zorganizovať všetko tak, aby to zapadlo do Jeho plánu a výsledok je geniálny.

Ktosi mi kedysi povedal, že ak sa raz stanete rodičom, odvtedy sa budete len báť. Nielen pre rodičov je tu Boh na ktorého môžeme zložiť svoje jarmo a naplno sa odovzdať do Božích rúk.

<Kúpiť knihu Zázraky z neba>

Autorka recenzie: Júlia Štefeková